Popularne
  • Praktyczność zastosowania laptopówPraktyczność zastosowania laptopów
    Jeszcze kilkanaście lat temu laptopy były prawdziwą rzadkością, a na ich posiadanie mogli sobie pozwolić wyłącznie nielicznie ludzie. Współcześnie sytuacja uległa diametralnej zmianie, ponieważ to właśnie laptopy powoli zaczynają dominować …
  • Termin i charakterystyka multimediówTermin i charakterystyka multimediów
    W sytuacji, kiedy zaczynamy rozmawiać na temat multimediów, wyjaśniać poszczególne terminy z tego działu, wówczas nie sposób jest nie wspomnieć, o ich genezie, oraz nie odwołać się do pochodzenia tego, …
  • Postęp techniczny nakręca edukacjęPostęp techniczny nakręca edukację
    Nie od dziś wiadomo, że do uczenia się potrzeba odpowiednich warunków – zacisznego miejsca, książek i innych materiałów. Kiedyś żacy uczyli się przy świecach lub lampach naftowych, co dziś jest …
Najnowsze komentarze

    Działalność agencji w multimediach

    Elementem modelu komunikacyjnego są nadawcy agenci zleceniodawców, czyli agencja reklamowa. Różnią się one miedzy sobą skalą działalności, zakresem oferowanych usług, oraz możliwościami kreatywnymi i technicznymi. Agencja reklamowa, czyli full – service, to taka, które zapewnia pełną obsługę marketingową. Do tego typu organizacji należą wszystkie agencje sieciowe. W śród nich znajdują się także domy mediowe, zajmujące się zakupem czasów i przestrzeni medialnej, agencje public relation zajmujące się zapewnieniem publikacji klientom oraz firmy zajmujące się wyposażeniem klientów w przedmioty identyfikacji korporacyjnej. Ważne znaczenie w elemencie reklamowym maja takie drukarnie drukujące materiały wykorzystywane w direct mail i marketingu bezpośrednim, a także firmy zwane w żargonie reklamowym iwentowymi, które zajmują się obsługą sponsoringu. Organizują one imprezy pozyskujące przychylność otoczenia. Wielkie agencje sieciowe liczą sobie tysiące pracowników na całym świecie. Mają wyraziste misje i strategie działania, a także kultury organizacyjne.

    Comments are closed.