Popularne
  • Druk 3 d wydrukuj wątrobęDruk 3 d wydrukuj wątrobę
    Technologia szybkiego prototypowania jest znana od około trzydziestu lat, ale niedawno została na tyle udoskonalona by można było wykorzystać ją na szerszą skalę i obniżyć jej koszty. W teorii sam …
  • Prezentacje multimedialnePrezentacje multimedialne
    Ludzie dwudziestego pierwszego wieku niemal nieustannie muszą występować publicznie. Szczególnie jeśli wymaga tego od nich ich praca. Ważne jest jednak to, by nie zanudzić swojego odbiorcy wystąpieniem. Zwłaszcza, że współcześnie …
  • Cywilizacja technologicznaCywilizacja technologiczna
    Jako ludzie najnowszej ery rozwoju cywilizacyjnego mamy pewne obowiązki. Musimy dbać o to, aby rozwój nie zaprowadził nas w nieznane rejony zagrożenia, a technologia, którą tworzymy nie zagroziła naszemu istnieniu. …
Najnowsze komentarze

    Działalność agencji w multimediach

    Elementem modelu komunikacyjnego są nadawcy agenci zleceniodawców, czyli agencja reklamowa. Różnią się one miedzy sobą skalą działalności, zakresem oferowanych usług, oraz możliwościami kreatywnymi i technicznymi. Agencja reklamowa, czyli full – service, to taka, które zapewnia pełną obsługę marketingową. Do tego typu organizacji należą wszystkie agencje sieciowe. W śród nich znajdują się także domy mediowe, zajmujące się zakupem czasów i przestrzeni medialnej, agencje public relation zajmujące się zapewnieniem publikacji klientom oraz firmy zajmujące się wyposażeniem klientów w przedmioty identyfikacji korporacyjnej. Ważne znaczenie w elemencie reklamowym maja takie drukarnie drukujące materiały wykorzystywane w direct mail i marketingu bezpośrednim, a także firmy zwane w żargonie reklamowym iwentowymi, które zajmują się obsługą sponsoringu. Organizują one imprezy pozyskujące przychylność otoczenia. Wielkie agencje sieciowe liczą sobie tysiące pracowników na całym świecie. Mają wyraziste misje i strategie działania, a także kultury organizacyjne.

    Comments are closed.