Popularne
  • Im mniejszy, tym lepszy – o procesorach
    Potrzeba nauką wynalazku – ile prawdy kryje się w tym banalnym wydawałoby się stwierdzeniu! Już od pewnego czasu uwagę największych, zajmujących się sprzętem komputerowym, korporacji na świecie, pochłania problem energooszczędności. …
  • Czym jest malarstwo
    Malarstwo jest jedną ze sztuk plastycznych polegającą na tworzeniu jakiejś kompozycji lub też portretu przy użyciu farb czy też innych narzędzi malarskich. Już od najmłodszych lat szkolnych dzieci uczą się …
  • Kamery przemysłowe
    Wiedza z zakresu dziedziny takiej jak elektronika jest wykorzystywana przy konstruowaniu bardzo wielu urządzeń, z których korzysta się na co dzień w mniejszym lub większym zakresie. Znakomitym przykładem takich właśnie …
Najnowsze komentarze

    Działalność agencji w multimediach

    Elementem modelu komunikacyjnego są nadawcy agenci zleceniodawców, czyli agencja reklamowa. Różnią się one miedzy sobą skalą działalności, zakresem oferowanych usług, oraz możliwościami kreatywnymi i technicznymi. Agencja reklamowa, czyli full – service, to taka, które zapewnia pełną obsługę marketingową. Do tego typu organizacji należą wszystkie agencje sieciowe. W śród nich znajdują się także domy mediowe, zajmujące się zakupem czasów i przestrzeni medialnej, agencje public relation zajmujące się zapewnieniem publikacji klientom oraz firmy zajmujące się wyposażeniem klientów w przedmioty identyfikacji korporacyjnej. Ważne znaczenie w elemencie reklamowym maja takie drukarnie drukujące materiały wykorzystywane w direct mail i marketingu bezpośrednim, a także firmy zwane w żargonie reklamowym iwentowymi, które zajmują się obsługą sponsoringu. Organizują one imprezy pozyskujące przychylność otoczenia. Wielkie agencje sieciowe liczą sobie tysiące pracowników na całym świecie. Mają wyraziste misje i strategie działania, a także kultury organizacyjne.

    Comments are closed.