Popularne
  • Korzyści płynące z rozwoju technikiKorzyści płynące z rozwoju techniki
    W ciągu dnia wiele razy korzystamy z tego co daje nam technika, ale nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę. Tak naprawdę każda rzecz w jakiś sposób przecież musiała zostać …
  • Linia do pakowaniaLinia do pakowania
    Wokół przemysłu… Linia do pakowania to niezastąpiony „fragment” każdego prawie zakładu przemysłowego. Wytworzone artykuły przecież trzeba zapakować, aby móc je następnie umieścić wmagazynie i później przygotować do wysyłki. Linia do …
  • Multimedialny współczesny światMultimedialny współczesny świat
    Multimedia i sprzęty multimedialne tworzone są przede wszystkim z myślą o człowieku. Dziś są one na trwałe wpisane w codzienność i życie ludzkości. Towarzyszą nam niemal na każdym kroku i …
Najnowsze komentarze

    Działalność agencji w multimediach

    Elementem modelu komunikacyjnego są nadawcy agenci zleceniodawców, czyli agencja reklamowa. Różnią się one miedzy sobą skalą działalności, zakresem oferowanych usług, oraz możliwościami kreatywnymi i technicznymi. Agencja reklamowa, czyli full – service, to taka, które zapewnia pełną obsługę marketingową. Do tego typu organizacji należą wszystkie agencje sieciowe. W śród nich znajdują się także domy mediowe, zajmujące się zakupem czasów i przestrzeni medialnej, agencje public relation zajmujące się zapewnieniem publikacji klientom oraz firmy zajmujące się wyposażeniem klientów w przedmioty identyfikacji korporacyjnej. Ważne znaczenie w elemencie reklamowym maja takie drukarnie drukujące materiały wykorzystywane w direct mail i marketingu bezpośrednim, a także firmy zwane w żargonie reklamowym iwentowymi, które zajmują się obsługą sponsoringu. Organizują one imprezy pozyskujące przychylność otoczenia. Wielkie agencje sieciowe liczą sobie tysiące pracowników na całym świecie. Mają wyraziste misje i strategie działania, a także kultury organizacyjne.

    Comments are closed.