Popularne
  • Dobry telewizor to podstawaDobry telewizor to podstawa
    Posiadanie dobrego sprzętu elektronicznego to dla wielu ludzi niemalże priorytet. Niejednokrotnie okazuje się, że ludzie za dobry sprzęt elektroniczny są w stanie zapłacić naprawdę gigantyczne sumy pieniędzy. Jednakże, co my …
  • Dotykowy ekranDotykowy ekran
    Dotykowe ekrany w telefonach komórkowych zrobiły prawdziwą furorę. Nie ma się, więc, czemu tak naprawdę dziwić, jeśli spotkamy się z sytuacją, w której ktoś posiada takowy telefon. Ekran dotykowy nie …
  • Dostęp do informacjiDostęp do informacji
    Każdy z nas powinien doskonale wiedzieć o tym, że w dzisiejszych czasach człowiek ma naprawdę ogromne możliwości co do tego, aby zdobyć odpowiednie informacje. W jaki zatem sposób i my …
Najnowsze komentarze

    Ewolucja kontrolerów do gier

    Tradycyjny sposób sterowania grami, czyli trzymanie w rękach kontrolera powoli przechodzi do historii. Przyszłość należy do kontrolerów ruchowych. Wszystko zaczęło się w roku 2006, kiedy firma Nintendo wprowadziła na rynek swoją rewolucyjną konsolę Wii. Kontroler konsoli składał się z dwóch części – pilota i przypominającego gruszka kontrolera z gałką analogową. Oba urządzenia wyposażone były w żyroskopy, dzięki czemu, aby sterować grą należało poruszać kontrolerami. Gry sportowe takie jak np. tennis, wymagały od gracza podobnych ruchów, jakie wykonywałby, grając w normalnego tenisa. Podobnie było w grach polegających na walkach na miecze. Konkurencja podpatrzyła ten pomysł, i tak Microsoft zaprezentował Kinecta. Jest to kamera, która skanując otoczenie, ustala ruch gracza, a następnie wykorzystuje go w grze. Do grania na Kinectcie wykorzystuje się tylko ciało. To rozwiązanie ma wielu przeciwników, którzy uważają, że by grać w grę, konieczne są przyciski. Kinect ma również spore problemy z opóźnieniem między ruchem gracza a reakcją gry.

    Comments are closed.