Popularne
  • Medycyna jako sposób na długowiecznośćMedycyna jako sposób na długowieczność
    Postęp technologiczny jest szczególnie widoczny w medycynie, która coraz bardziej pomaga ludziom żyć dłużej i zachowywać zdrowie. Najbardziej obiecującymi i spektakularnymi gałęziami rozwoju są inżynieria genetyczna oraz badania dotyczące komórek …
  • SpitfireSpitfire
    Głównym konstruktorem Spitfire był Reginald Mitchell. Zbudował on wodnosamolot S.6B, który osiągnął 407 mil na godzinę. Konstruktor chciał wykorzystać swe doświadczenie przy budowie nowego myśliwca. Spitfire był prywatnie zbudowanym samolotem, …
  • Darmowy kreator stronDarmowy kreator stron
    Strona internetowa dla każdego. Czasy dziś takie, że prowadzenia jakiejkolwiek działalności bez własnej strony internetowej jest niemal niewyobrażalne. Strony firmowe mają nie tylko wielkie koncerny, ale i prowadzący niewielkie firmy …
Najnowsze komentarze

    Ewolucja kontrolerów do gier

    Tradycyjny sposób sterowania grami, czyli trzymanie w rękach kontrolera powoli przechodzi do historii. Przyszłość należy do kontrolerów ruchowych. Wszystko zaczęło się w roku 2006, kiedy firma Nintendo wprowadziła na rynek swoją rewolucyjną konsolę Wii. Kontroler konsoli składał się z dwóch części – pilota i przypominającego gruszka kontrolera z gałką analogową. Oba urządzenia wyposażone były w żyroskopy, dzięki czemu, aby sterować grą należało poruszać kontrolerami. Gry sportowe takie jak np. tennis, wymagały od gracza podobnych ruchów, jakie wykonywałby, grając w normalnego tenisa. Podobnie było w grach polegających na walkach na miecze. Konkurencja podpatrzyła ten pomysł, i tak Microsoft zaprezentował Kinecta. Jest to kamera, która skanując otoczenie, ustala ruch gracza, a następnie wykorzystuje go w grze. Do grania na Kinectcie wykorzystuje się tylko ciało. To rozwiązanie ma wielu przeciwników, którzy uważają, że by grać w grę, konieczne są przyciski. Kinect ma również spore problemy z opóźnieniem między ruchem gracza a reakcją gry.

    Comments are closed.