Popularne
  • Mp3 w telefonieMp3 w telefonie
    Telefony komórkowe w obecnych czasach mają w sobie naprawdę wiele niesamowitych funkcji. Nie ma się, więc, czemu dziwić, że tak duża liczba osób bardzo chętnie je kupuje. Jedną z najbardziej …
  • Elektronika, jako hobbyElektronika, jako hobby
    Zajmowanie się elektroniką może być bardzo interesującym hobby. Obecnie znacznie mniejsza liczba osób zajmuje się elektroniką w domowych warunkach, co wynika między innymi z tego, że konieczny jest do tego …
  • Programy do prezentacjiProgramy do prezentacji
    Programy, w których można wykonywać licznego rodzaju prezentacje, są niekiedy dość mocno dla nas zaskakujące. Jest ich niesłychana ilość, a poprzez fakt, że są doskonale przystosowane do naszych potrzeb, można …
Najnowsze komentarze

    Ewolucja kontrolerów do gier

    Tradycyjny sposób sterowania grami, czyli trzymanie w rękach kontrolera powoli przechodzi do historii. Przyszłość należy do kontrolerów ruchowych. Wszystko zaczęło się w roku 2006, kiedy firma Nintendo wprowadziła na rynek swoją rewolucyjną konsolę Wii. Kontroler konsoli składał się z dwóch części – pilota i przypominającego gruszka kontrolera z gałką analogową. Oba urządzenia wyposażone były w żyroskopy, dzięki czemu, aby sterować grą należało poruszać kontrolerami. Gry sportowe takie jak np. tennis, wymagały od gracza podobnych ruchów, jakie wykonywałby, grając w normalnego tenisa. Podobnie było w grach polegających na walkach na miecze. Konkurencja podpatrzyła ten pomysł, i tak Microsoft zaprezentował Kinecta. Jest to kamera, która skanując otoczenie, ustala ruch gracza, a następnie wykorzystuje go w grze. Do grania na Kinectcie wykorzystuje się tylko ciało. To rozwiązanie ma wielu przeciwników, którzy uważają, że by grać w grę, konieczne są przyciski. Kinect ma również spore problemy z opóźnieniem między ruchem gracza a reakcją gry.

    Comments are closed.