Popularne
  • Wygodna multimedialna klawiaturaWygodna multimedialna klawiatura
    Dzisiaj z multimedialnym sprzętem nie ma żadnego problemu. Większość z tych urządzeń, które znamy ma więcej niż jedną funkcję i może służyć jeszcze do czegoś innego. Nie inaczej jest z …
  • Zainteresowanie problematyką oglądania telewizjiZainteresowanie problematyką oglądania telewizji
    Problematyka oglądania telewizji jest szeroko poruszania przez różne dziedziny nauki. Zwracają na nią uwagę nie tylko lekarze, którzy starają się dbać o zdrowie naszych pociech, ale także socjologowie prowadzący badania …
  • Agencja social mediaAgencja social media
    Obecność w social media. Rozwój technologii, mobilności i interakcji stawia nowe wyzwania przed przedsiębiorcami. Okazuje się bowiem, że dotychczasowe działania promocyjne i reklamowe nie wystarczają, aby skutecznie prowadzić swój biznes. …
Najnowsze komentarze

    Ewolucja kontrolerów do gier

    Tradycyjny sposób sterowania grami, czyli trzymanie w rękach kontrolera powoli przechodzi do historii. Przyszłość należy do kontrolerów ruchowych. Wszystko zaczęło się w roku 2006, kiedy firma Nintendo wprowadziła na rynek swoją rewolucyjną konsolę Wii. Kontroler konsoli składał się z dwóch części – pilota i przypominającego gruszka kontrolera z gałką analogową. Oba urządzenia wyposażone były w żyroskopy, dzięki czemu, aby sterować grą należało poruszać kontrolerami. Gry sportowe takie jak np. tennis, wymagały od gracza podobnych ruchów, jakie wykonywałby, grając w normalnego tenisa. Podobnie było w grach polegających na walkach na miecze. Konkurencja podpatrzyła ten pomysł, i tak Microsoft zaprezentował Kinecta. Jest to kamera, która skanując otoczenie, ustala ruch gracza, a następnie wykorzystuje go w grze. Do grania na Kinectcie wykorzystuje się tylko ciało. To rozwiązanie ma wielu przeciwników, którzy uważają, że by grać w grę, konieczne są przyciski. Kinect ma również spore problemy z opóźnieniem między ruchem gracza a reakcją gry.

    Comments are closed.