Popularne
  • Korzyści płynące z rozwoju technikiKorzyści płynące z rozwoju techniki
    W ciągu dnia wiele razy korzystamy z tego co daje nam technika, ale nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę. Tak naprawdę każda rzecz w jakiś sposób przecież musiała zostać …
  • Kuchnia jak laboratoriumKuchnia jak laboratorium
    Starając się nadążyć za nowinkami technicznymi w dziedzinie sprzętu gospodarstwa domowego można ze swojej kuchni uczynić niemal naukowe laboratorium, a na pewno pracownię eksperymentalną. Najpierw samemu można stanąć na elektronicznej …
  • Mierniki samochodowe uni-tMierniki samochodowe uni-t
    Mierniki samochodowe w sklepach internetowych. W dzisiejszych czasach mierniki samochodowe uni-t można zakupić bez problemów w wielu sklepach internetowych. Zainteresowane osoby muszą się tylko za nimi odpowiednio rozejrzeć, a problem …
Najnowsze komentarze

    Ewolucja kontrolerów do gier

    Tradycyjny sposób sterowania grami, czyli trzymanie w rękach kontrolera powoli przechodzi do historii. Przyszłość należy do kontrolerów ruchowych. Wszystko zaczęło się w roku 2006, kiedy firma Nintendo wprowadziła na rynek swoją rewolucyjną konsolę Wii. Kontroler konsoli składał się z dwóch części – pilota i przypominającego gruszka kontrolera z gałką analogową. Oba urządzenia wyposażone były w żyroskopy, dzięki czemu, aby sterować grą należało poruszać kontrolerami. Gry sportowe takie jak np. tennis, wymagały od gracza podobnych ruchów, jakie wykonywałby, grając w normalnego tenisa. Podobnie było w grach polegających na walkach na miecze. Konkurencja podpatrzyła ten pomysł, i tak Microsoft zaprezentował Kinecta. Jest to kamera, która skanując otoczenie, ustala ruch gracza, a następnie wykorzystuje go w grze. Do grania na Kinectcie wykorzystuje się tylko ciało. To rozwiązanie ma wielu przeciwników, którzy uważają, że by grać w grę, konieczne są przyciski. Kinect ma również spore problemy z opóźnieniem między ruchem gracza a reakcją gry.

    Comments are closed.