Popularne
  • Odłóż mapęOdłóż mapę
    Tak to już jest w życiu człowieka, że bardzo często decyduje się on na to, aby udać się w naprawdę bardzo daleką podróż swoich samochodem. Nietrudno się domyślić, że czymś …
  • Autopilot w samochodachAutopilot w samochodach
    W pojazdach, jakim są samochody przez jakiś czas inżynierowie przede wszystkim poszukiwali możliwości znacznego zwiększenia bezpieczeństwo w przypadku kolizji oraz wypadków. Postęp techniczny w zakresie materiałów jakie używane są do …
  • Radiofonia w nowoczesnej techniceRadiofonia w nowoczesnej technice
    Rozpowszechnionym programem dźwiękowym obejmującym audycje informatyczne, rozrywkowe i dydaktyczne i reklamowe, zajmuje się dział radiokomunikacji – radiofonia-słuchacze wyposażeni są w odpowiednie urządzenia odbiorcze. Audycje przygotowane w rozgłośniach nadawane są w …
Najnowsze komentarze

    Historia multimediów od 1991 roku do współczesności

    Wydawałoby się, że Internet oraz wszelakie szeroko rozwinięte technologicznie multimedia to wynalazek dwudziestego pierwszego wieku. Nic bardziej mylnego, gdyż pierwsze urządzenia sięgają dziewiętnastego wieku, co stanowi sporą różnicę czasową. Jednakże przyglądając się historii końca dwudziestego wieku zauważamy znacznie mniejszą liczbę odkryć i działań w tym kierunku, gdzie technika w ówczesnych czasach nie skupia się na wynalezieniu nowych obiektów, a nieustannym udoskonalaniu przedmiotów. Rozwój HTML rozpoczął się w roku tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiątym pierwszym, jednakże do dnia dzisiejszego obserwujemy znaczne postępy w świecie stron internetowych. Dzisiejsze witryny są coraz to bardziej kolorowe oraz pełne nowoczesnych multimediów. Obraz, film i dźwięk to podstawowe elementy stron internetowych. Pierwsze animacje w technologii Flash pojawiły się w roku tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiątym dziewiątym, jednakże dopiero w dwudziestym pierwszym wieku społeczeństwo doceniło tą technologię. Odkąd rozpoczęło się kolejne stulecie w historii naszego świata technologia skupia się tylko na unowocześnianiu dostępnych obiektów. Równie ciekawym zjawiskiem jest nieustannie reklamowanie i rozpowszechnianie wirtualnego świata.

    Comments are closed.