Popularne
  • Technika a multimedia
    Niestety technika obecnie zaczyna odgrywać w każdej z dziedzin bardzo istotną rolę, co sprawia, iż naprawdę będzie trzeba korzystać z rozwiązań, które ona nam właśnie dyktuje. Technikę znajdujemy praktycznie wszędzie …
  • Agencja social media
    Obecność w social media. Rozwój technologii, mobilności i interakcji stawia nowe wyzwania przed przedsiębiorcami. Okazuje się bowiem, że dotychczasowe działania promocyjne i reklamowe nie wystarczają, aby skutecznie prowadzić swój biznes. …
  • Telefony komórkowe
    Żyjemy w czasach, w których elektronika zdominowała mnóstwo dziedzin naszego życia. Bez pewnych rozwiązań tego rodzaju znakomita większość z nas nie jest w stanie dzisiaj normalnie funkcjonować. Dla przykładu ciężko …
Najnowsze komentarze

    Historia multimediów od 1991 roku do współczesności

    Wydawałoby się, że Internet oraz wszelakie szeroko rozwinięte technologicznie multimedia to wynalazek dwudziestego pierwszego wieku. Nic bardziej mylnego, gdyż pierwsze urządzenia sięgają dziewiętnastego wieku, co stanowi sporą różnicę czasową. Jednakże przyglądając się historii końca dwudziestego wieku zauważamy znacznie mniejszą liczbę odkryć i działań w tym kierunku, gdzie technika w ówczesnych czasach nie skupia się na wynalezieniu nowych obiektów, a nieustannym udoskonalaniu przedmiotów. Rozwój HTML rozpoczął się w roku tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiątym pierwszym, jednakże do dnia dzisiejszego obserwujemy znaczne postępy w świecie stron internetowych. Dzisiejsze witryny są coraz to bardziej kolorowe oraz pełne nowoczesnych multimediów. Obraz, film i dźwięk to podstawowe elementy stron internetowych. Pierwsze animacje w technologii Flash pojawiły się w roku tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiątym dziewiątym, jednakże dopiero w dwudziestym pierwszym wieku społeczeństwo doceniło tą technologię. Odkąd rozpoczęło się kolejne stulecie w historii naszego świata technologia skupia się tylko na unowocześnianiu dostępnych obiektów. Równie ciekawym zjawiskiem jest nieustannie reklamowanie i rozpowszechnianie wirtualnego świata.

    Comments are closed.