Popularne
  • Komputery pokładowe i korzystanie z autopilotówKomputery pokładowe i korzystanie z autopilotów
    Komputery pokładowe kojarzą się nam przede wszystkim z lotami kosmicznymi. Podczas takich lotów konieczne jest wykonywanie wielu skomplikowanych obliczeń dotyczących między innymi trajektorii lotu statkiem kosmicznym. Z drugiej strony komputery …
  • Różnica między automatyką, a automatyzacjąRóżnica między automatyką, a automatyzacją
    Stopniowo, gdy maszyny aklimatyzowały się w życiu człowieka należało powoli myśleć nad sposobem kontrolowania ich. Ileż powstało powieści z gatunku sci-fi na temat opanowania świata przez roboty, teraz takiego zagrożenia …
  • Jakość dzisiejszych telefonów komórkowychJakość dzisiejszych telefonów komórkowych
    Telefon komórkowy to wynalazek dwudziestego wieku. To właśnie wtedy zaczęto opatentowywać model pierwszego komórkowego telefonu. Ludzie wynalazkiem byli zachwyceni. Mogli dzięki temu komunikować się w każdej chwili z bliskimi i …
Najnowsze komentarze

    Japoński Funai w Europie

    Pierwszym rynkiem zbytu dla azjatyckich potentatów w dziedzinach hi-tech były i są Stany Zjednoczone. Nieprzeliczona siła nabywcza dolara została jednak zweryfikowana przez światowe rynki, a klienci ze Starego Kontynentu dzięki bardzo szybkiemu bogaceniu stanęli w kolejce do dóbr najbardziej ekskluzywnych. Wśród nich stał się między innymi dostęp do nowoczesnych mediów – telewizji i internetu – na najwyższym światowym poziomie. Dlatego też marka Funai, a także ich konkurenci, dość szybko odnaleźli w europejskim rynku ogromną szansę i kierunek naturalnej ekspansji. Ponieważ japońskie projekty to także dla europejczyka klasyka designu, z marketingowego punktu widzenia tworzone w japońskich fabrykach modele nie wymagały szczególnego przebudowywania pod kątem nowych rynków. De facto dużej zmianie pod względem wyglądu i funkcjonalności najbardziej zmienił się pilot funai, który musiała lepiej współgrać z przyzwyczajeniami europejskiego widza. Ogromna popularności tej marki, a także innych producentów z południowo-wschodniej Azji w Europe pokazuje, że firmy z tamtego regionu na trwale przekonały do siebie europejskich konsumentów.

    Comments are closed.