Popularne
  • Braki w posiadanej wiedzyBraki w posiadanej wiedzy
    Nawet młodzi ludzie, wyjątkowo aktywnie spędzający czas przed komputerem i posiadający często bardzo dobre informacje na temat architektury komputera i potencjalnych usterek elektroniki komputerowej mogą mieć problemy z należytym doborem …
  • Sony-Ericsson K750iSony-Ericsson K750i
    Artykuł mówiący o chlubie serii K. Sony Ericsson K750i jest chyba aktualnie najbardziej znanym telefonem który marce Sony Ericsson przyniósł wielu fanów którzy dzięki temu modelowi, będą wspierać zawsze tą …
  • Techniczna rzeczywistośćTechniczna rzeczywistość
    Dzisiaj żyjemy w świecie, w którym dominacja techniki jest absolutna. Mamy wszystko co potrzebne do zapewnienia bytu. Roboty zapewniają nam godne życie, robią wiele rzeczy za nas, ale czy techniczna …
Najnowsze komentarze

    Japoński Funai w Europie

    Pierwszym rynkiem zbytu dla azjatyckich potentatów w dziedzinach hi-tech były i są Stany Zjednoczone. Nieprzeliczona siła nabywcza dolara została jednak zweryfikowana przez światowe rynki, a klienci ze Starego Kontynentu dzięki bardzo szybkiemu bogaceniu stanęli w kolejce do dóbr najbardziej ekskluzywnych. Wśród nich stał się między innymi dostęp do nowoczesnych mediów – telewizji i internetu – na najwyższym światowym poziomie. Dlatego też marka Funai, a także ich konkurenci, dość szybko odnaleźli w europejskim rynku ogromną szansę i kierunek naturalnej ekspansji. Ponieważ japońskie projekty to także dla europejczyka klasyka designu, z marketingowego punktu widzenia tworzone w japońskich fabrykach modele nie wymagały szczególnego przebudowywania pod kątem nowych rynków. De facto dużej zmianie pod względem wyglądu i funkcjonalności najbardziej zmienił się pilot funai, który musiała lepiej współgrać z przyzwyczajeniami europejskiego widza. Ogromna popularności tej marki, a także innych producentów z południowo-wschodniej Azji w Europe pokazuje, że firmy z tamtego regionu na trwale przekonały do siebie europejskich konsumentów.

    Comments are closed.