Popularne
  • Przekazy multimedialne w służbie dziennikarstwaPrzekazy multimedialne w służbie dziennikarstwa
    Jak wiadomo obecnie duże znaczenie ma szybki przepływ informacji. Ludzie po prostu lubią wiedzieć, co dzieje się na świecie. Przekazywanie wiadomości z nawet najbardziej oddalonych miejsc stało się możliwe dzięki …
  • Zwijarka do blachyZwijarka do blachy
    Nasza zwijarka do blachy jest najlepsza. Zawsze chciałeś pracować w blacharstwie? Od małego ciągnęło Cię do prac rzemieślniczych, w których liczy się siła rąk? Lubisz naprawiać uszkodzoną karoserię samochodową? Jeśli …
  • Samsung I9100 Galaxy S IISamsung I9100 Galaxy S II
    Samsung I9100 Galaxy S II jest kolejnym urządzeniem typu smartfon wyprodukowanym przez południowokoreańską firmę Samsung. Premiera urządzenia odbyła się 13 lutego 2011 roku. Cechą charakterystyczną jest to, że urządzenie jest …
Najnowsze komentarze

    Japoński Funai w Europie

    Pierwszym rynkiem zbytu dla azjatyckich potentatów w dziedzinach hi-tech były i są Stany Zjednoczone. Nieprzeliczona siła nabywcza dolara została jednak zweryfikowana przez światowe rynki, a klienci ze Starego Kontynentu dzięki bardzo szybkiemu bogaceniu stanęli w kolejce do dóbr najbardziej ekskluzywnych. Wśród nich stał się między innymi dostęp do nowoczesnych mediów – telewizji i internetu – na najwyższym światowym poziomie. Dlatego też marka Funai, a także ich konkurenci, dość szybko odnaleźli w europejskim rynku ogromną szansę i kierunek naturalnej ekspansji. Ponieważ japońskie projekty to także dla europejczyka klasyka designu, z marketingowego punktu widzenia tworzone w japońskich fabrykach modele nie wymagały szczególnego przebudowywania pod kątem nowych rynków. De facto dużej zmianie pod względem wyglądu i funkcjonalności najbardziej zmienił się pilot funai, który musiała lepiej współgrać z przyzwyczajeniami europejskiego widza. Ogromna popularności tej marki, a także innych producentów z południowo-wschodniej Azji w Europe pokazuje, że firmy z tamtego regionu na trwale przekonały do siebie europejskich konsumentów.

    Comments are closed.