Popularne
  • Wynalezienie nowego urządzenia multimedialnego to gwarancja sukcesuWynalezienie nowego urządzenia multimedialnego to gwarancja sukcesu
    Jeżeli ktokolwiek myśli nad tym żeby stworzyć jakieś nowe ciekawe urządzenie multimedialne musi przede wszystkim poznać tajniki elektroniki i dobrze nauczyć się tej nauki. Przede wszystkim trzeba też pamiętać o …
  • Ciekawe projekty techniczneCiekawe projekty techniczne
    Technika jest dla każdego z nas, jak wiadomo, dość ważną dziedziną, szczególnie pozwalającą nam na codzienność, a także na ułatwienie sobie życia. czasami ludzie zapominają, iż na przykład korzystanie z …
  • Elektroniczne nowościElektroniczne nowości
    Dzisiejsza młodzież zazwyczaj orientuje się w elektronicznych nowościach. Niemniej jednak, nie można tego często powiedzieć o osobach starszych, które wychowały się w czasach, gdzie elektronika nie miała zbyt wiele do …
Najnowsze komentarze

    Japoński Funai w Europie

    Pierwszym rynkiem zbytu dla azjatyckich potentatów w dziedzinach hi-tech były i są Stany Zjednoczone. Nieprzeliczona siła nabywcza dolara została jednak zweryfikowana przez światowe rynki, a klienci ze Starego Kontynentu dzięki bardzo szybkiemu bogaceniu stanęli w kolejce do dóbr najbardziej ekskluzywnych. Wśród nich stał się między innymi dostęp do nowoczesnych mediów – telewizji i internetu – na najwyższym światowym poziomie. Dlatego też marka Funai, a także ich konkurenci, dość szybko odnaleźli w europejskim rynku ogromną szansę i kierunek naturalnej ekspansji. Ponieważ japońskie projekty to także dla europejczyka klasyka designu, z marketingowego punktu widzenia tworzone w japońskich fabrykach modele nie wymagały szczególnego przebudowywania pod kątem nowych rynków. De facto dużej zmianie pod względem wyglądu i funkcjonalności najbardziej zmienił się pilot funai, który musiała lepiej współgrać z przyzwyczajeniami europejskiego widza. Ogromna popularności tej marki, a także innych producentów z południowo-wschodniej Azji w Europe pokazuje, że firmy z tamtego regionu na trwale przekonały do siebie europejskich konsumentów.

    Comments are closed.