Popularne
  • Skąd się wziął
    Sto kilkadziesiąt lat upłynęło od uruchomienia pierwszych telefonów na korbkę do telefonów III generacji umożliwiających kontakt wizualny między rozmówcami . Telefon okazał się wynalazkiem epokowym , dlatego wspierało go tak …
  • Dotykowe i klasyczne
    Jak wszystkie przedmioty codziennego użytku, również telefony podlegają modom. Tendencja ta, ze zrozumiałych względów, podsycana jest umiejętnie przez producentów aparatów telefonicznych. Osoby wrażliwe na wszelakie mody nie omieszkają wymienić aparatu, …
  • Rozwój techniki, a nasze życie
    Wraz z rozwojem techniki zmienia się też nasze życie. Przy pomocy wielu sprzętów, czy maszyn zdecydowanie łatwiej nam wykonywać pracę i wszelkie domowe obowiązki. Nie można też zapominać, że dzięki …
Najnowsze komentarze

    Japoński Funai w Europie

    Pierwszym rynkiem zbytu dla azjatyckich potentatów w dziedzinach hi-tech były i są Stany Zjednoczone. Nieprzeliczona siła nabywcza dolara została jednak zweryfikowana przez światowe rynki, a klienci ze Starego Kontynentu dzięki bardzo szybkiemu bogaceniu stanęli w kolejce do dóbr najbardziej ekskluzywnych. Wśród nich stał się między innymi dostęp do nowoczesnych mediów – telewizji i internetu – na najwyższym światowym poziomie. Dlatego też marka Funai, a także ich konkurenci, dość szybko odnaleźli w europejskim rynku ogromną szansę i kierunek naturalnej ekspansji. Ponieważ japońskie projekty to także dla europejczyka klasyka designu, z marketingowego punktu widzenia tworzone w japońskich fabrykach modele nie wymagały szczególnego przebudowywania pod kątem nowych rynków. De facto dużej zmianie pod względem wyglądu i funkcjonalności najbardziej zmienił się pilot funai, który musiała lepiej współgrać z przyzwyczajeniami europejskiego widza. Ogromna popularności tej marki, a także innych producentów z południowo-wschodniej Azji w Europe pokazuje, że firmy z tamtego regionu na trwale przekonały do siebie europejskich konsumentów.

    Comments are closed.