Popularne
  • Aby życie było komfortoweAby życie było komfortowe
    Z pewnością każdy z nas doskonale wie o tym, że w dzisiejszych czasach bardzo wiele ludzi decyduje się na to, aby po prostu stwarzać sobie jak najlepsze warunki do życia. …
  • Internet – możliwość pracy we własnym domuInternet – możliwość pracy we własnym domu
    Dzięki cudownemu wynalazkowi, jakim jest Internet, z każdym rokiem zwiększa się możliwość wykonywania różnych zawodów, bez konieczności zamieszkiwania w konkretnym miejscu. Dzięki takim możliwościom miejsce zamieszkania już nie jest nierozerwalnie …
  • Wybieramy nowoczesny telewizor HDWybieramy nowoczesny telewizor HD
    W każdym domu praktycznie jest obecny telewizor, nierzadko posiadamy po kilka sprzętów tego rodzaju. Technika w dziedzinie elektroniki bardzo szybko idzie do przodu, ceny telewizorów są coraz niższe, może warto …
Najnowsze komentarze

    Japoński Funai w Europie

    Pierwszym rynkiem zbytu dla azjatyckich potentatów w dziedzinach hi-tech były i są Stany Zjednoczone. Nieprzeliczona siła nabywcza dolara została jednak zweryfikowana przez światowe rynki, a klienci ze Starego Kontynentu dzięki bardzo szybkiemu bogaceniu stanęli w kolejce do dóbr najbardziej ekskluzywnych. Wśród nich stał się między innymi dostęp do nowoczesnych mediów – telewizji i internetu – na najwyższym światowym poziomie. Dlatego też marka Funai, a także ich konkurenci, dość szybko odnaleźli w europejskim rynku ogromną szansę i kierunek naturalnej ekspansji. Ponieważ japońskie projekty to także dla europejczyka klasyka designu, z marketingowego punktu widzenia tworzone w japońskich fabrykach modele nie wymagały szczególnego przebudowywania pod kątem nowych rynków. De facto dużej zmianie pod względem wyglądu i funkcjonalności najbardziej zmienił się pilot funai, który musiała lepiej współgrać z przyzwyczajeniami europejskiego widza. Ogromna popularności tej marki, a także innych producentów z południowo-wschodniej Azji w Europe pokazuje, że firmy z tamtego regionu na trwale przekonały do siebie europejskich konsumentów.

    Comments are closed.