Popularne
  • Rozwój nad maszynami sterowanymi komputerowoRozwój nad maszynami sterowanymi komputerowo
    Jeszcze kilka lat rozwoju tej dziedziny a samochody będą same się poruszały po drodze, a człowiek będzie jedynie siedział i wskazywał gdzie chce jechać. Już dzisiaj naukowcy i inżynierowie na …
  • Gotowanie w garnkach czy też parowarach ?Gotowanie w garnkach czy też parowarach ?
    Każdy z nas jeżeli chodzi o kuchnie ma swoje stare i sprawdzone sposoby na przygotowywanie wielu potraw właśnie z niej. W dość dużej ilości przypadków ludzie starają się zawsze postępować …
  • Papier do drukarkiPapier do drukarki
    Artykuły biurowe. W każdym biurze zużywa się całe stosy papieru. Wykorzystuje się go przede wszystkim do drukowania różnych dokumentów. Im większa firma, tym więcej drukarek a co za tym idzie, …
Najnowsze komentarze

    Japoński Funai w Europie

    Pierwszym rynkiem zbytu dla azjatyckich potentatów w dziedzinach hi-tech były i są Stany Zjednoczone. Nieprzeliczona siła nabywcza dolara została jednak zweryfikowana przez światowe rynki, a klienci ze Starego Kontynentu dzięki bardzo szybkiemu bogaceniu stanęli w kolejce do dóbr najbardziej ekskluzywnych. Wśród nich stał się między innymi dostęp do nowoczesnych mediów – telewizji i internetu – na najwyższym światowym poziomie. Dlatego też marka Funai, a także ich konkurenci, dość szybko odnaleźli w europejskim rynku ogromną szansę i kierunek naturalnej ekspansji. Ponieważ japońskie projekty to także dla europejczyka klasyka designu, z marketingowego punktu widzenia tworzone w japońskich fabrykach modele nie wymagały szczególnego przebudowywania pod kątem nowych rynków. De facto dużej zmianie pod względem wyglądu i funkcjonalności najbardziej zmienił się pilot funai, który musiała lepiej współgrać z przyzwyczajeniami europejskiego widza. Ogromna popularności tej marki, a także innych producentów z południowo-wschodniej Azji w Europe pokazuje, że firmy z tamtego regionu na trwale przekonały do siebie europejskich konsumentów.

    Comments are closed.